برای این‌که بدانید سفارش ثبت شده‌ی شما در چه وضعیتی قرار دارد و آیا ارسال شده یا هنوز در وضعیت معلق است، باید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. روش کلی به این صورت است که می‌بایست شناسه‌ی سفارشتان را در کادر مربوطه وارد کنید تا وضعیت سفارش به شما نشان داده شود.

همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده نیز، می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

—————————————————————————–

فروشگاه میهن استور:

در صورتی که سفارش خود را از طریق دامنه posti.arzanmobile.ir ثبت کرده‌اید؛ خرید شما از فروشنده «میهن استور» انجام گرفته است.

رهگیری سفارش

—————————————————————————–

فروشگاه فروتل:

در صورتی که سفارش خود را از طریق دامنه frotel.arzanmobile.ir ثبت کرده‌اید؛ خرید شما از فروشنده «فروتل» انجام گرفته است.

رهگیری سفارش

—————————————————————————–

فروشگاه ایران مارکت سنتر (+ آرش شاپ و تهران جی‌اس‌ام):

در صورتی که سفارش خود را از طریق دامنه iranmc.arzanmobile.ir ثبت کرده‌اید؛ خرید شما از فروشنده «ایران مارکت سنتر» انجام گرفته است.

رهگیری سفارش

—————————————————————————–